Soks VA BOOL virn tischlbongarisch in da schual. Diseit di SÌ al tamauês a scuele. Dite di SÌ al timavese a scuola

Saranno in distribuzione in questi giorni i moduli moduli, inviati dalla Direzione Generale dell’Istruzione del Friuli -Venezia Giulia, per la dichiarazione del genitore se intende avvalersi per il proprio figlio dell’insegnamento della lingua timavese.
I moduli verranno consegnanti a tutti fino alla classe seconda media e riconsegnati a scuola entro il 28 febbraio.

SOKS VA BOOL VIRN TISCHLBONGARISCH IN DA SCHUAL >
Da schual va haint meik nit afta saita losn da tischlbongara schprooch.
Dei schprooch gipt da meiglichait peisar zan chenansi unt zokma plaim min seen as glaich reint. Is nit zait za varliarn, ma muast cbint schaun as da chindar bearnt o cualt.
Pein deiga noatbendiga sochn somarenck jo zan ompartn avn priaf as da schual beart aus geim. Loz as da chindar bearnt o cualt af tischlbongarisch aa, asin learnt rein unt schraim, gepsin da meiglickait zan paholtn deiga olta reida.


Diseit di SÌ al tamauês a scuele. Dite di SÌ al timavese a scuola >
Une educazion moderne no pues lassâ di bande il tamauês. Cheste nestre lenghe e je la pussibilitât in plui che ognidun di nô al à par cognossisi miôr e confrontâsi in mût plui personâl cun chei altris.
Ma e je une sielte che e va fate adore par che e vedi efiets positîfs su la educazion dai nestris fruts. Par chest, la Provincie di Udin, lant daûr aes indicazions de Direzion Gjenerâl de Istruzion dal Friûl – Vignesie Julie, us invide a fâ vuestre cheste propueste formative e a
rispuindi di sì al modul che us vignarà dât di bande de scuele di vuestri fi par che al puedi fâ ativitâts educativis ancje in lenghe tamauese.

Un’educazione moderna non può fare a meno del timavese.
Questa nostra lingua è la possibilità in più che ognuno di noi ha per conoscersi meglio
e confrontarsi in maniera più personale con gli altri. Ma è una scelta che va fatta per tempo affinché incida positivamente sull’educazione dei nostri bambini.
Per questo, la Provincia di Udine, seguendo le indicazioni della Direzione Generale dell’Istruzione del Friuli -Venezia Giulia, vi invita ad accogliere con favore questa proposta formativa e a rispondere sì al modulo che riceverete da parte della scuola di vostro figlio affinché possa svolgere attività educative anche in lingua timavese.


www.taicinvriaul.org


< Torna alla pagina di gennaio